Üdvözli az ETX ügyfélszolgálata

Ez az interaktív ügyfélszolgálati központ segít Önnek gyors válaszokat találni kérdéseire, melyek lehetnek a kereskedéssel kapcsolatos általános, illetve a kereskedési platformokra vonatkozó, konkrét kérdések. Kereshet konkrét kulcsszavak vagy kapcsolódó téma alapján. A válaszokat folyamatosan bővítjük és frissítjük, ezért kövesse naprakész támogatásunkat.

Legnépszerűbb kérdések

  • Az alkalmazás Android rendszerű táblagépekkel kompatibilis?

    Az alkalmazás majdnem minden Android készüléken használható, de Android okostelefonokhoz készült.  Javasoljuk, hogy töltse le az Android 4.0-ás vagy újabb verzióját.

    Olvass tovább
  • Mit jelent az „FEP hiba”?

    Töltse le a Flash Player legújabb verzióját ahhoz, hogy a platform megjelenjen az asztalon.

    Olvass tovább
  • A kártyás fizetésemet elutasították. Miért?

    Amikor kártyával helyez el letétet nálunk, a kártya regisztrált címének meg kell egyeznie az Ön nálunk regisztrált címével.  Ha a címek egyeznek, és most először használja a kártyát nálunk, javasoljuk, hogy forduljon bankjához és tájékoztassa őket arról, hogy letét elhelyezését tervezi nálunk. A bankok néha visszautasítják a kezdeti letétet, hogy biztonsági ellenőrzést végezzenek a kártyabirtokosnál. 

    Miután értesítette bankját, feloldják a zárolást, Ön pedig sikeresen elvégezheti a tranzakciót.

    Olvass tovább
  • Hol találom egy adott pozíció összesített nyereségét vagy veszteségét?

    Egy adott pozíció összesített nyereségének vagy veszteségének megjelenítéséhez nézze meg az érintett pozíció NY/V oszlopát a Nyitott pozíciók fül alatt.

    Olvass tovább
  • Miért nem működnek a grafikonok?

    Google Chrome böngésző használata esetén a grafikonok működésképtelenségének oka az lehet, hogy az előugró ablakok blokkolója megakadályozza a hozzáférést. Grafikon nem indítható új ablakban Google Chrome használatakor, mivel a Chrome az új ablak indítását előugró ablakként kezeli, így blokkolja azt.
    Ennek megelőzéséhez végezze el a következő lépéseket:
     
    Kattintson a Chrome böngésző jobb felső sarkában lévő Menü gombra.
    Válassza ki az opciókat egy új fül létrehozásához.
    Kattintson az Ernyő alatt  elemre.
    Kattintson a Tartalom beállításra, majd válassza a Kivételek kezelése lehetőséget, amely az Előugró üzenetek részben található.
    Adja hozzá kivételként, hogy ?trade.etxcapital.com?
    Zárja be az ablakot a befejezéshez.

    Olvass tovább
  • A kereskedés biztonsága

    A nemzetközileg elismert biztonsági rendszert használjuk, amelynek neve Secure Sockets Layer (SSL). Ez a rendszer titkosítja az összes internetes hitel-/és betétkártyás fizetést. Ez a rendszer automatikusan működik, és azonnali értesítést kap, ha a böngésző nem támogatja.

    Olvass tovább
  • Meddig őrzik a grafikon adatait?

                  Időtartam                                                        Tárolás időtartama 

     
    Tick adatok és 1 percnél rövidebb időszakok                         1 nap 
     
             1–5 perces időszakok                                                 2 nap 
     
             5–30 perces időszakok                                               2 hét 
     
              1–4 órás időszakok                                               Több hónap 
     
    Legalább 1 napos időszak                 A piac ETX Capital platformon való létrehozása óta

    Olvass tovább
  • Miért törölték kifizetési igényemet?

    A törlésnek több oka lehet. A törléskor e-mailt küldünk Önnek az ok visszaigazolására.

    Olvass tovább
  • Hogyan telepítsem az MT4-et MAC-gépemre?

    Kövesse részletes, letölthető útmutatónkat (attach or link to guide)

    Olvass tovább
  • Problémám van az online számlanyitással

    Kérjük, hívja a(z) +44 (20) 7392 1494 telefonszámot, vagy írjon e-mailt erre a címre: customer.service@etxcapital.com

    Olvass tovább
  • Lehet egynél több számlám Önöknél?

    Az ügyfelek egynél több számlával is rendelkezhetnek. Például egy-egy számlával.az általunk kínált  összes kereskedési platformra. Legfeljebb öt számlát vezethet nálunk; a további számlákat a szabálykövetési osztálynak jóvá kell hagynia.

    Olvass tovább
  • A promóciómból mennyit kaptam meg?

    A bónusz lejárati dátumával kapcsolatban hívja a(z) +44 (20) 7392 1494 telefonszámot, vagy írjon e-mailt a customer.service@etxcapital.com címre.

    Olvass tovább
  • Kapcsolatfelvétel

    Írjon e-mailt vagy hívjon bennünket a Kapcsolatfelvétel oldalon található elérhetőségeken.

    Olvass tovább
  • Nem minden piac látható az MT4 platformon

    Az összes piac MT4 platformon való megjelenítéséhez kattintson a platform Instrumentumok részére, majd kattintson a jobb egérgombbal, és válassza ki az 'Összes megjelenítése' opciót, és a piacok teljes listája megjelenik.

    Olvass tovább
  • Ügylet nyitása

    Kattintson a Call lehetőségre, ha Ön szerint az eszköz ára emelkedni fog a lejáratra, vagy a Put lehetőségre, ha az ár csökkenni fog. Adja meg
    az ügylet összegét és hagyja jóvá. Az ügylet a Kilépés ikonra kattintva bármikor visszavonható, mielőtt jóváhagyja az ügyletet.

    Olvass tovább
  • Milyen típusú számlákat kínálnak?

    Az ETX Capital többféle platformot kínál; tekintse meg a Platformok oldalt.

    Olvass tovább
  • Milyen árfolyamok jelennek meg a kereskedés négyzeteken?

    Az árfolyamok az eszközök jegyzett árai. Tájékoztatjuk, hogy az általunk által kínált árfolyamok nem mindig tükrözik a valós piaci árfolyamokat – akár néhány pippel is eltérhetnek. Az általunk a kezdőoldal négyzeteiben feltüntetett árfolyamok azok, amelyeken vállalatunk hajlandó eladni az opciókat.

    Olvass tovább
  • Hogyan nyithatok Meta Trader 4 számlát?

    Ha már van számlája nálunk, jelentkezzen be és válassza az MT4 számlaopció hozzáadása lehetőséget. Amennyiben nincs számlája, kattintson az Igénylés most linkre, és válassza ki a Meta Trader 4-et platformként.

    Olvass tovább
  • Számítanak fel díjat a kifizetésekért?

    Az ETX Capital ügyfelei minden naptári hónapban öt alkalommal feldolgozási díj felszámítása nélkül vehetnek fel Ft 34,000 feletti összeget. Mivel azonban a bankok díjakat számítanak fel az ETX vállalatnak a kifizetések feldolgozásáért, azon ügyfelek, akik ötnél többször intéznek kifizetést ebben az időszakban, minden egyes, azt követő kifizetésért Ft 3,400 díjat kell fizetniük – visszamenőlegesen nem számítunk fel díjat az előző öt alkalomért.
    Tájékoztatjuk, hogy Ft 34,000 összeg alatti kifizetésekre Ft 3,400 díjat is felszámítunk. Az ügyfeleknek csak egyszer számítunk fel díjat, ha kifizetésük mindkét fenti kritériumnak megfelel.

    Olvass tovább
  • A kereskedési platformunkon szereplő árfolyamok színei

    A zöld az ár emelkedését, a piros pedig a csökkenését jelzi.

    Olvass tovább
  • A devizaegyenleg átváltása

    A napi devizaügyletek vasárnaptól csütörtökig éjfél után (kb. 02:00 GMT) kerülnek átváltásra az alapértelmezett devizára. Ha nem szeretné, hogy a devizaegyenlegei ne kerüljenek automatikusan átváltásra, tudassa velünk előre, majd lépjen velünk kapcsolatba minden alkalommal, amikor az egyenleg átváltását kéri.

    Olvass tovább
  • Garantált stop losst kínálnak?

    Bizonyos piacokon kínálunk garantált stop losst. Ezen szolgáltatásnak további díja van, amely kiválasztáskor a kötjegyen jelenik meg.

    Olvass tovább
  • Önök adnak adóigazolásokat?

    Számlakivonatot tudunk adni az adott időszakra vonatkozóan. Ez a kivonat általános számlakivonat, nem adózásra vonatkozó.

    Olvass tovább
  • Nem tudok bejelentkezni a mobil alkalmazásba. Miért?

    Ügyeljen arra, hogy mobil alkalmazásunk megkülönbözteti a kis- és nagybetűket. Először ellenőrizze, hogy helyesen írta-e a bejelentkezési adatokat, és nem írt-e egyéb írásjeleket vagy további szóközt.

    Olvass tovább
  • Az MT4 grafikonjaim „Frissítésre vár” státuszúak

    Az egyik kereskedési instrumentum grafikonra  húzásával megjelenik a releváns grafikon. 

    A grafikonok „Frissítésre vár” státuszúak, amíg el nem végzi a fent szereplő lépéseket.

    Olvass tovább
  • A platformunkon elérhető részvények

    A kívánt részvény megkereshető a kereskedési platform Keresősávjának használatával, vagy tekintse meg az általunk kínált részvények teljes listáját ide kattintva - http://www.etxcapital.hu/reszvenykereskedes

    Olvass tovább
  • Hogyan helyezhetek el letétet MetaTrader 4 számlámon?

    Bejelentkezés után kattintson a Letételhelyezés gombra, és kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat.

    Olvass tovább
  • Hogyan utalhatok át pénzt saját számláim között?

    Az átutalást kérvényezheti a customer.service@etxcapital.com címre küldött e-mailben, továbbá a számlaszámok, az összeg, a születési dátum és a lakcím megerősítésével.

    Olvass tovább
  • Melyek az ETX Capital bankszámlaadatai?

    Bankszámlaadataink megtalálhatók platformunkon, a Számlám oldal Letételhelyezés részében.

    Olvass tovább
  • Nyithatok két megbízást két, egymással ellentétes irányú pozícióra azonos piacon?

    Bár bizonyos feltételek esetén fedezheti az ügyleteket az MT4 platformon, általánosságban nem biztosítunk olyan funkciót, amellyel két, egymással ellentétes pozíció nyitható azonos piacon, azonos lejárati dátummal.

    Olvass tovább
  • Helyezhetek el letétet más személy kártyájával, bankszámlájáról vagy e-pénztárcájáról?

    Tájékoztatjuk, hogy csak az Ön saját nevére szóló bankszámláról vagy betét-/hitelkártyáról fogadhatunk el letétet.  Harmadik fél részéről nem fogadunk el letétet.

    Olvass tovább
  • Mit tegyek, ha az iPhone vagy az iPad alkalmazás nem működik?

    Ha ez nem oldja meg a problémát, távolítsa el, majd töltse le újra az alkalmazást a készülékére.

    Olvass tovább
  • Minimum kötési nagyság

    A minimum kötési nagyság az adott piac kötjegyén van feltüntetve.

    Olvass tovább
  • Hogyan regisztrálhatok új betét-/hitelkártyát számlámon?

    Jelentkezzen be a számlájába, és kattintson a 'Letételhelyezés' gombra.
    Regisztrálja a betét-/hitelkártyát a megjelenő űrlap kitöltésével.
    Kattintson a Letételhelyezés a számlán elemre.
    Ekkor a Kártya mentése négyzet bejelölésével menthetők a kártyaadatok.

    Olvass tovább
  • Kínálnak promóciókat?

  • Elfelejtette felhasználónevét vagy jelszavát?

    A bejelentkezési adatok lekérdezéséhez látogasson el az ETX Capital bejelentkezési oldalára. Kattintson a felhasználónév vagy a jelszó rész melletti Elfelejtette? gombra az adatok lekérdezéséhez. 
     
     
    A jelszó lekérdezéséhez használja ezt a hivatkozást - https://clients.etxcapital.com/Login/ResetPassword

    Olvass tovább
  • Mi az MT4 szerver neve?

    1. szerver - mt4live01.etxcapital.com:443  2. szerver - mt4live02.etxcapital.com:443 Ha nem biztos abban, hogy melyik szervert kell használnia, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a(z) (local number) telefonszámon, vagy írjon e-mailt erre a címre: customer.service@etxcapital.com

    Olvass tovább
  • Grafikon stílusának megváltoztatása

    Nyisson meg egy grafikont a Keresősávval vagy az adott piacra kattintva 
    Kattintson a Grafikon ikonra egy új grafikon ablak létrehozásához 
    Kattintson a Grafikonok, majd a Típus elemre a grafikon stílusának kiválasztásához.

    Olvass tovább
  • Hogyan helyezhetek el egy nyitási megbízást?

    Kattintson a Megbízás fülre egy  Új megbízás ablak  megnyitásához.
    Válassza ki azt az árat, amelyen vásárolni vagy eladni kíván.
    Végezze el a többi beállítást igény szerint.
    Kattintson az Elhelyezés gombra a nyitási megbízás megerősítéséhez.

    Olvass tovább
  • Mik azok a bináris opciók?

    A bináris kereskedés révén a kereskedők általában két lehetséges kimenetel közül választhatnak egy adott termék esetében (leggyakoribb formája az, amikor egy adott termék árának csökkenésére vagy emelkedésére kell tippelni); bár a gyakorlatban a bináris opciókkal kereskedőknek további választási lehetőségeik vannak az ügylet kimenetelével kapcsolatban. A kereskedés sok más formájával ellentétben a bináris opciók esetében az ügyleten nem veszíthet többet a befektetett pénzénél; a lehetséges kockázat/megtérülés a kontraktus kezdete előtt egyértelműen meg van adva. Eszerint egy adott ügyletet az adott lejárati idő előtt is lezárhat; a nyereség vagy a veszteség szintje ennek megfelelően magasabb vagy alacsonyabb az eredetileg vártnál.

    Olvass tovább
  • Hogyan adhatok ügyvédi meghatalmazást?

    Ügyvédi meghatalmazás űrlapot kell igényelnie tőlünk; ehhez írjon e-mailt a customer.service@etxcapital.com címre, vagy hívja a következő számot: +44 (20) 7392 1494

    Olvass tovább
  • Milyen dokumentumokat kell bemutatnom ahhoz, hogy más forrásra teljesítsék a kifizetéseket?

    Az ETX Capital csak akkor fizet ki eltérő forrásra, ha az eredeti forrásra való fizetés nem lehetséges.  Amint az ETX Capital megállapította, hogy a kifizetés az eredeti forrásra nem lehetséges, ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot a szükséges dokumentumok ügyében.
    A kapcsolatfelvételi folyamat elhúzódásának megelőzése érdekében gondoskodjon arról, hogy a számlájához kapcsolódó elérhetőségi adatok mindig naprakészek legyenek.

    Olvass tovább
  • Készítettek felvételt a webináriumokról?

    Egyes webináriumokról készült felvétel, amelyet oktatási oldalunkon keresztül érhet el.

    Olvass tovább
  • Miért nem sikerül az ügylet elhelyezése?

    Az Ön számláján nincs elegendő letét, a kereskedési időszakon kívül próbált kereskedni, vagy a megcélzott ár már nem érvényes.
     
    Ha ezen okok nem állnak fenn, forduljon hozzánk a customer.service@etxcapital.com e-mail címen vagy a regionális weboldalon található, ingyenesen hívható telefonszámon.

    Olvass tovább
  • Melyek a MetaTrader 4 rendszerkövetelményei?

    Az ügyfélterminál az XP rendszertől kezdődően minden Microsoft Windows operációs rendszer használatával működik.  Javasoljuk, hogy az MT4 számla használatakor a Microsoft Windows legfrissebb rendszerét használja.  Ezenkívül az SSE utasítást értő processzorra is szükség van.

    Olvass tovább
  • Mutató hozzáadása a grafikonhoz és eltávolítása arról

    Kattintson a Mutatók fülre a grafikonon. Válassza ki az adott mutatót, a kívánt beállításokat, majd kattintson a másolás opcióra, és zárja be, hogy a mutató megjelenjen a grafikonon.

    Olvass tovább
  • Maximum kötési nagyság

    A maximális kötési nagyság a használt platformtól függhet. Általánosságban véve Ön bármilyen nagyságú kötést elhelyezhet, amíg elegendő fedezet van a számláján ahhoz, hogy az ügylet fedezeti követelményeinek megfeleljen. Ha nem tud belépni a kötésbe weboldalunkon, forduljon hozzánk a regionális weboldalon található, ingyenesen hívható telefonszámon. Kivételes piaci feltételek mellett a maximum kötési nagyság módosítható.

    Olvass tovább
  • Hogyan szerkeszthető egy nyitási megbízás

    Nyissa meg a Megbízáskönyvet.
    Kattintson a Módosítás gombra az adott megbízáson a Megbízás módosítása ablak megnyitásához.
    Végezze el a kívánt módosításokat, majd kattintson a Módosítás gombra a változások megerősítéséhez.

    Olvass tovább
  • Hogyan nyithatok számlát?

    Kattintson az Igénylés most, linkre, válassza ki a kívánt platformo(ka)t, és töltse ki az online jelentkezési űrlapot.

    Olvass tovább
  • Mi történik, ha szeretnék kifizetni, de a letételhelyezéshez használt betét-/hitelkártyám lejárt?

    A legtöbb kártyakibocsátó elfogad visszafizetéseket lejárt kártyára, mivel nyilvántartásuk van az érvényes cserekártyáról.  A Vállalat megkísérli a kifizetés visszaküldését, és értesíti Önt, ha a kibocsátó elutasította a fizetést.

    Olvass tovább
  • Mit tegyek, ha hitel-/betétkártyámat ellopták, vagy megszüntettem azt a bankszámlát, amelyről a letételhelyezés történt?

    Ebben az esetben banki igazolást kérünk a bankszámla megszüntetéséről, illetve a számla lopás miatti zárolásáról. Ezután bankszámlakivonatot kérünk Öntől az alternatív számlához, amelyre a kifizetéseket szeretné megkapni.

    Olvass tovább
  • Ha pénzt küldök a számlámra eltérő pénznemben, azt milyen árfolyamon váltják át?

    Ha a számla bázisdevizájától eltérő pénznemben küld pénzt, azt az előző napi záró árfolyamon váltjuk át, saját ésszerű belátásunk szerint. Tájékoztatjuk, hogy ha ezt el kell végezni, a letét kereskedési számlán való jóváírása több időt vesz igénybe. Nem vállalunk felelősséget az Ön által elszenvedett veszteségért, amely az átváltási árfolyam változásából ered.

    Olvass tovább
  • El kell küldenem a kötjegyeket a szabálykövetési osztálynak. Hogyan tehetem ezt meg?

    Ennek igénykéséhez hívja a(z) +44 (20) 7392 1494 telefonszámot, vagy írjon e-mailt a customer.service@etxcapital.com címre.

    Olvass tovább
  • Milyen oktatást kínálnak?

    Az ETX Capital többféle oktatást kínál, pl. webináriumokat, szemináriumokat és haladó tanfolyamokat. Ezek az ETX Capital összes számlatulajdonosa számára INGYENESEK.

    Olvass tovább
  • Miért nem tudom elérni az online webináriumot?

    Telepítse a Windows Media Player legfrissebb verzióját. Ha még mindig nem tudja elérni a webináriumot, vegye fel velünk a kapcsolatot a következő számon:  +36 (1) 999 6720.

    Olvass tovább
  • Hogyan fizethetek ki pénzt a számlámról?

    Kérjük, jelentkezzen be (hyperlinked) számlájára, majd lépjen a 'Számlám' részre, és kattintson arra, hogy 'Kifizetés'. Ezután meg kell adnia a kifizetni kívánt összeget. Az igény benyújtását követően a kifizetésekért felelős munkatársaink feldolgozzák azt.

    Tájékoztatjuk, hogy harmadik felek részére nem tudunk kifizetést teljesíteni. A pénzügyi bűncselekvény elleni védelem érdekében a kifizetés feldolgozása előtt további információkat/dokumentumokat kérhetünk Öntől.

    Olvass tovább
  • Miért nem tudok bejelentkezni MT4 számlámba a letöltött platformon?

    Több oka lehet annak, amiért nem tud bejelentkezni számlájába. Először ellenőrizze, hogy helyesen írta-e a bejelentkezési adatokat, és nem írt-e további szóközt. Másodszor pedig azt, hogy az éles MT4 szerveren (mt4live01.etxcapital.com vagy mt4live02.etxcapital.com) keresztül próbál-e bejelentkezni.

    Olvass tovább
  • Hogyan távolíthatok el kártyákat a számláról, hogy újat adhassak hozzá?

    Regisztrált kártyájának/kártyáinak eltávolításához hívja a(z) +44 (20) 7392 1494 telefonszámot, vagy írjon e-mailt a következő címre: customer.service@etxcapital.com

    Olvass tovább
  • Miért került váratlanul lezárásra a pozícióm?

    A pozícióra beállított stop vagy limitár az elérés után teljesült. Az Ön pozíciója fedezet-kiegészítési felhívás miatt lezárásra került. Ha a kereskedéshez elérhető összeg a negatív tartományba került, helyezzen el letétet számláján, vagy zárja le a jelenlegi pozíciót. Ha nem tesz semmit, akkor kockázati osztályunk fogja lezárni (vagy részlegesen lezárni) pozícióját. Ezenkívül esetleg határidős kontraktussal kereskedett, amely lejárt. Hívjon fel bennünket a kontraktus lejárata előtt, hogy továbbvihesse azt a következő lejárati dátumig.

    Olvass tovább
  • Grafikonos csomagjaink

    Platformunk többféle kijelzési módot és ábrázoló eszközt nyújt. Ezenkívül különféle mutatókat adhat hozzá és mentheti saját beállításait. Kattintson az adott piac Grafikon ikonjára. Kattintson a Grafikon fülre, majd a Típus lehetőségre a kijelzési stílus kiválasztásához.

    Olvass tovább
  • Mikor állítják vissza a grafikonokat?

    A grafikonokon lévő napi gyertyák a helyi idő szerint éjfélkor automatikusan visszaállítódnak. Például a SP 500 - napi hosszabbításos grafikon napi gyertyái esetében éjféltől éjfélig (New York-i idő szerint) tart a ciklus.  A napi árváltozások esetében:  A napi árváltozások londoni idő szerint éjfélkor történnek. Minden ár a mögöttes piac hivatalos záró árfolyamán alapul.

    Olvass tovább
  • Mi a limitáras megbízások célja?

    Megbízás arra, hogy egy terméket akkor vásároljon meg vagy adjon el, amikor az elér egy adott árat. A limitáras megbízás adására akkor kerül sor, amikor az ügyletet a jelenleg jegyzett ártól eltérő áron szeretné teljesíteni. A kereskedőknek szem előtt kell tartaniuk azt, hogy a limitáras megbízások a várttól eltérő árszinteken teljesülhetnek szélsőséges volatilitás esetén, amikor a piaci mozgások nem gördülékenyek. Tájékoztatjuk, hogy a stop loss és a limitáras megbízások ellenkező megállapodás hiányában nem garantáltak.

    Olvass tovább
  • Mi az a tőkeáttétel?

    A tőkeáttétel nagy kitettséget biztosít sokkal kisebb összegért, amelyet fedezeti követelménynek nevezünk. Eszerint adóssággal egészíti ki befektetését. Az összeg a nyereség/a veszteség és a fedezeti követelmény közötti potenciális arány. A tőkeáttétel annak oka, hogy a veszteségek meghaladhatják a letétösszegeket. Emiatt a nagyobb tőkeáttétellel rendelkező pozíció egy kis kezdeti befektetésből nagy nyereséget vagy veszteséget eredményezhet. Minél nagyobb tőkeáttétel, annál nagyobb kockázat.

    Olvass tovább
  • Melyek az egynapos finanszírozási díjak?

    • Részvények, indexek, árucikkek: 
    Pozíció teljes nagysága x 3,5% / 365 – vegyük példaképpen a Barclayst. 
    Pozíció teljes nagysága (kitettség) - 10 000 £ x 3,5% (Libor + 3) = 350 £/ 365 =  naponként 95 penny finanszírozási díj. Tájékoztatjuk, hogy a hétvégén való továbbvitelért a díjat csak egyszer számítjuk fel, de a mögöttes piac árrése nagyobb lesz, mivel egy nap helyett 3 napig viszi tovább a pozíciót. 
    Devizák: 
    A kamatszámítás az Ön nyitott ügyleteinek devizáitól függ. Az ETX díjának alapja és kiszámítása a mögöttes piac átváltási árfolyamai alapján 20:00 órakor történik; ekkor mindkettőt a nyitott pozíció(k) méretére alkalmazzuk, és az éjszakai kamatlábat naponta levonjuk vagy jóváírjuk számláján a nyitott pozíciókra vonatkozóan. 

    Az éjszakai finanszírozás alapja azon finanszírozási díj, amely a mögöttes bankközi devizapiacokon a pozíciók nyitva tartásáért fizetendő. Gyakran Tom/next (holnapi/másnapi kölcsönként, swapként vagy swap pontokként emlegetik), azaz ez egy forgalomképes piac swap-okban, amely a kamatlábbal kapcsolatos várakozásokkal, valamint a kereslettel és a kínálattal együtt mozog az azonnali piachoz hasonlóan, bár a rövid lejáratú swap-okkal a görbe első felében kereskednek, és nagyon kicsik, rendszerint 5 és 6 tizedes jegyűek az árrések/pipek.
    Ezenkívül tájékoztatjuk, hogy a mögöttes piac swap rátái változnak és nem rögzítettek, így a díjak változóak lehetnek, és akkor változnak, amikor a származtatásukhoz használt tényezők változnak, miközben az ETX díja fix 0,0054%, amely más piaci résztvevőkhöz képest versenyképes. Az éjszakai finanszírozási díj az ügylet irányától és a kereskedett instrumentumtól függően vonható le vagy írható jóvá.

    Olvass tovább
  • Milyen idő látható a weboldalon?

    Az idő a greenwich-i középidő (GMT +0:00) és a piaci idővel összhangban van.

    Olvass tovább
  • Kell fizetnem adót a nyereségem után?

    Az ETX Capital nem nyújt adózással kapcsolatos tanácsot/információt. Ön felelős a lakóhelye szerinti országban érvényes adókötelezettségekért (ha van). További információkért forduljon a helyi hatósághoz.

    Olvass tovább
  • Miért törölték a promóciómat?

    Az Ön bónusza lejárhatott vagy eltávolíthattuk, ha Ön pénzt fizetett ki vagy utalt át kereskedési számlájáról. További információkért tanulmányozza a bónusz feltételeit.

    Olvass tovább
  • Hogyan törölhetek kifizetést?

    A kifizetés törléséhez hívja a(z) +44 (20) 7392 1494 telefonszámot, vagy írjon e-mailt a withdrawals@etxcapital.com címre.

    Olvass tovább
  • Hogyan telepítsem az MT4-et?

    Kövesse részletes, letölthető útmutatónkat (attach or link to guide)

    Olvass tovább
  • Mit jelent az Árérvényesítési hiba?

    Amikor platformunk árérvényesítési hibával kapcsolatos üzeneteket küld – például az ár már nem létezik –, akkor az a használt készülék internetsebességéhez és/vagy az adott piac nagyfokú volatilitásához kapcsolódik. Javasoljuk, hogy a feltöltési sebesség minimum 1 MB, a minimum letöltési sebesség pedig 2 MB legyen. Az interneten több weboldalt talál, amellyel ingyenesen leellenőrizheti az internet sebességét. 

    Ha a feltöltési és letöltési sebesség jelentősen magasabb a fent ajánlottnál, értesítsen bennünket a további vizsgálat érdekében. Ha a sebesség az ajánlottnál kisebb, használjon jobb internetkapcsolatot a kereskedés közben.

    Olvass tovább
  • Miért nem töltődik be a kereskedési platform?

    Ha a kereskedési platform nem működik, jelentkezzen be más internetböngészővel, mint amelyet most használ. Ha ez nem működik, akkor állítsa be közepesre vagy alacsonyra a preferált böngésző adatbiztonsági beállításait. Ha továbbra sem tud bejelentkezni a kereskedési platformra, indítsa újra az internetkapcsolatot.  Ha követte ezen lépéseket, és a kereskedési platform még mindig nem működik, hívja a(z) +44 (20) 7392 1494 telefonszámot, és beszéljen ügyfélszolgálatunkkal.

    Olvass tovább
  • Az Ön megtérülése, ha az opció lejárata in-the-money

    A sikeres befektetés megtérülése a kiválasztott ajánlat kijelzésre kerülő százaléka. Minden opció saját nyereségszázalékát jeleníti meg.

    Olvass tovább
  • Put és call opciók

    A Put az árfolyam csökkenő irányát jelenti.  Ha úgy véli, hogy az eszköz ára lejáratra csökkenni fog, kattintson a Put lehetőségre.
    Ennek megfelelően a Call emelkedést jelent - ha úgy véli, hogy az eszköz ára lejáratra emelkedni fog, kattintson a Call lehetőségre.

    Olvass tovább
  • Grafikon megnyitása új böngészőablakban

    Kattintson a Grafikon ablak jobb felső sarkában lévő Áthelyezés új ablakba ikonra.

    Olvass tovább
  • Grafikonok mentése

    Kattintson az érintett piac Grafikon ikonjára. Szabja testre a grafikont az ablak teteje és bal oldala melletti fülek segítségével. Kattintson a Beállítások fülre, majd a Grafikon-beállítások mentésre elemre.

    Olvass tovább
  • Hogyan találjam meg a minimum stop távolságot egy piac esetében?

    Kattintson közvetlenül az adott piacra, vagy használja a Keresősávot.
    Kattintson az  Ügylet  elemre új kötjegy létrehozásához.
    Kattintson a Haladó elemre, majd jelölje be a  Stop  jelölőnégyzetet.
    A lefelé mutató nyíllal csökkentse a stop szintet.
    Ha már nem csökkenthető a stop szint, elérte a minimum stop távolságot.

    Olvass tovább
  • Kereskedéshez elérhető fedezet

    A kereskedéshez elérhető összeg a következő képlettel számítható ki: likvidálási érték mínusz az ügylet nyitásához szükséges fedezet. Ha az eredmény pozitív, akkor az áll rendelkezésre a kereskedéshez. Ha negatív, akkor annyit kell letétként elhelyeznie, mielőtt ismét lesz pénze a kereskedéshez.

    Olvass tovább
  • Hogyan nyithatok demó számlát?

    Demó (gyakorló) számla nyitásához válassza ki a Platformok fület a kezdőoldalon, majd válassza a Demó lehetőséget, és kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat.

    Olvass tovább
  • Miért tart hosszabb ideig a kifizetés, mint a letételhelyezés?

    Letételhelyezéskor a Vállalat azonnali jóváírást teljesít az Ön kereskedési számláján, akkor is, ha az átutalások beérkezése több fizetési rendszer esetében sokkal hosszabb ideig tart. Kifizetéskor a Vállalat mindig igyekszik két munkanapon belül feldolgozni az ügyfelek kifizetéseit, de ez bizonyos esetekben hosszabb időt vehet igénybe. Ezenkívül nincs befolyásunk arra, hogy a banki vagy hitelkártyás feldolgozó rendszerek milyen gyorsan írják jóvá az összeget az Ön számláján (számláin). Ha hét munkanapon belül nem érkezik meg az összeg, hívja az ügyfélszolgálatot, és megpróbálunk az Ön nevében utánajárni a fizetés(ek)nek. A pénzügyi bűncselekvény elleni védelem érdekében a kifizetés feldolgozása előtt további információkat/dokumentumokat is kérhetünk Öntől, ami miatt a folyamat a szokásosnál tovább tarthat.

    Olvass tovább
  • Mi a maximum letétösszeg?

    Ez az információ megtalálható a fizetési oldalon.

    Olvass tovább
  • Mennyi időt vesz igénybe a letételhelyezés a kereskedési számlára?

    A letételhelyezés időtartama a használt fizetési módtól függ; a teljes információért tekintse meg a fizetési oldalt.

    Olvass tovább
  • Elhelyezhetek készpénzes letétet a számlámon?

    A pénzmosás elleni jogszabályok miatt készpénzes letéteket nem fogadunk el.

    Olvass tovább
  • Mikor jár le a promócióm?

    A bónusz lejárati dátumával kapcsolatban hívja a(z) +44 (20) 7392 1494 telefonszámot, vagy írjon e-mailt a customer.service@etxcapital.com címre.

    Olvass tovább
  • Hogyan igényelhetem a promóciómat?

    Az Ön által igényelhető bónuszokkal kapcsolatban hívja a(z) +44 (20) 7392 1494 telefonszámot, vagy küldjön e-mailt a számlamenedzserének.

    Olvass tovább
  • Hogyan frissíthetem számlám személyes adatait?

    Személyes adatainak frissítéséhez hívja a(z) +44 (20) 7392 1494 telefonszámot, vagy írjon e-mailt a customer.service@etxcapital.com címre. Bizonyos esetekben további információt vagy dokumentumokat kérhetünk Öntől.

    Olvass tovább
  • A MetaTrader 4 kereskedési előzmények megtekintése

    Kattintson a Számlatörténet fülre a Terminál részben.

    A kereskedési előzmények megtekintéséhez kattintson a jobb egérgombbal a Számlatörténet fülre, és válassza ki az időszakot.

    Ha a Terminál négyzet nem látható, nyomja meg a CTRL + T billentyűkombinációt a megnyitáshoz.

    Olvass tovább
  • Mely mobileszközök támogatottak?

    Számlájának mobileszközön való eléréséhez használja az általunk kínált mobilalkalmazásokat. Az alkalmazások letölthetők az Apple App Store vagy a Google Play áruházból.

    Olvass tovább
  • Kifizetéskor hová utalják vissza a pénzemet?

    Azon kockázat minimálisra csökkentése érdekében, hogy szolgáltatásainkat pénzmosásra használják fel, a vállalat csak azon számlára vagy forrásra tud kifizetést teljesíteni, ahonnan a fizetés eredetileg érkezett.  A Vállalat az Önön mint számlatulajdonoson kívüli személyeknek nem teljesít kifizetést.
    A Vállalat nem bocsát ki készpénzt vagy csekkeket a kifizetésekhez.

    Olvass tovább
  • Milyen fizetési módokat kínálnak?

    Többféle fizetési módot kínálunk, amelyek adatai megtalálhatók a fizetési oldalon.

    Olvass tovább
  • Miért teljesült téves szinten az adott megbízás?

    Néha nem lehetséges a stop vagy limitáras megbízás pontosan az Ön által megadott áron való teljesítése.  Ez akkor következhet be, ha a piac nagyon gyorsan mozog vagy nagyon illikvid. Ezen esetekben az Ön megbízása a megadottól eltérő szinten teljesülhet.  A szintek közötti különbség neve csúszás, amelyet vállalatunk határoz meg igazságosam és ésszerűen. Eltérő megállapodás hiányában a stop loss megbízások nem garantáltak. További információkért tekintse meg a Feltételek és kikötések c. részt​.

    Olvass tovább
  • Miért változnak az árfolyamok folyamatosan, mielőtt döntést hozok?

    A piaci változásai befolyásolják automatikus árfolyam-motorunkat, amely valós időben jeleníti meg az árfolyamokat. Ezenkívül visszavonható az ügylet, ha nem pontosan azt az árfolyamot kapta, amelyen kereskedni kívánt.

    Az árfolyamelemzést villogó mozgás jelzi, amikor az árfolyam ingadozik. Az ár zöldre változik, amikor emelkedik, illetve piros lesz, amikor csökken.

    Olvass tovább
  • Mi a minimum letétösszeg?

    A minimum letétösszeg 100 £ vagy annak megfelelő, más pénznemben kifejezett összeg.

    Olvass tovább
  • Miért került lezárásra pozícióm a kért stop vagy limitártól eltérő szinten?

    Néha nem lehetséges a stop vagy limitáras megbízás pontosan az Ön által megadott áron való teljesítése.  Ez akkor következhet be, ha a piac nagyon gyorsan mozog vagy nagyon illikvid.  Ezen esetekben az Ön megbízása a megadottnál kedvezőtlenebb szinten teljesülhet. A szintek közötti különbség neve csúszás, amelyet vállalatunk határoz meg igazságosam és ésszerűen. 
     
    Tájékoztatjuk, hogy a stop loss és a limitáras megbízások ellenkező megállapodás hiányában nem garantáltak.

    Olvass tovább
  • Mi az osztalék?

    Ha azon a piacon vételi pozícióval rendelkezik, számláján az osztalékösszeg 100%-át és az Ön tétjének szorzatát írjuk jóvá. - Ha azon a piacon eladási pozícióval rendelkezik, számláját az osztalékösszeg 100%-ával és az Ön tétjének szorzatával terheljük be. A számlaegyenleg módosítását a mögöttes piacon történő árváltozás tükrözése céljából végezzük el.

    Olvass tovább
  • Az ETX Capital feldolgozza a Skrill, Neteller vagy egyéb elektronikus pénztárcákra küldött kifizetéseket?

    Az ETX Capital visszafizeti az adott elektronikus pénztárcával letétként elhelyezett eredeti összeget Skrill, Neteller vagy bármely más elektronikus pénztárcára, amely fel van tüntetve a letételhelyezési oldalakon, de csak akkor, ha a számlán való letételhelyezés eredetileg oly módon történt. Bizonyos esetekben nyereséget is kifizetünk az elektronikus pénztárcájára. További információkért forduljon az ügyfélszolgálathoz.

    Olvass tovább
  • Mi a csúszás?

    Egy megbízás szintje és annak tényleges teljesítési ára közötti különbség.  Ez előfordulhat nagyobb volatilitású időszakokban, pl. gazdasági hírek vagy a piac kereskedési időszakának nyitásakor/zárásakor.

    Olvass tovább
  • Mely devizák elérhetők a kereskedési platformon?

    Az MT4 számlák GBP, USD vagy EUR pénznemben nyithatók. A Trader Pro számlák az összes főbb devizában nyithatók. Egyéni kérés esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a(z) +44 (20) 7392 1494 telefonszámon, vagy írjon e-mailt erre a címre: customer.service@etxcapital.com

    Olvass tovább
  • Továbbiak betöltése

Támogatás

Támogatás

Ügyfélszolgálatunk örömmel segít bármilyen kéréssel vagy kérdéssel kapcsolatban.

Regisztráció

Regisztráció